تبلیغات
پرواز - پایان یک دوره تولید؛ توقف تولید ایرباس A340
 
پرواز
پرواز را به خاطر بسپار,پرنده مردنیست...
درباره وبلاگ


سلام دوستان.اسمم بیتاست و می خوام در آینده ی خیلی نزدیک خلبان بشم.این وب سایت درباره ی پرواز,خلبانی و هواپیماست.امیدوارم خوشتون بیاد و بتونین از مطالبش استفاده کنین.واسم دعا کنین تا موفق بشم.
ممنون که اومدین...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Hi. My name is Bita and I want to become a pilot in the near future. This website is about flights, pilots and planes and etc. I hope you like and use of their contents. Pray for me to be successful.
Thanks to come ...

مدیر وبلاگ : بیتا
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :


ایروسنتر ( Aerocenter.ir ) : شرکت ایرباس امروز جمعه اعلام کرد که با فروش دو فروند ایرباس 340 به یک شرکت هواپیمایی خدماتی در بریتانیا، می خواهد آخرین تحویل نوع برد بالای این هواپیما را انجام دهد.

این دو فروند ایرباس A340-500 آخرین نمونه از هواپیمای چهار موتوره است که از قبل برای شرکت هواپیمایی kingfisher کنار گداشته شده بود.





ایرباس هم اکنون تولید ایرباس 500-340 را متوقف کرده است، هواپیمایی که از سال 1993 قبل از تغییر در موتورها و طراحی اش پا به عرصه ی ظهور نهاد و به رقیب بوئینگ خود یعنی 777 این اجازه را داد که به جای چهار موتور با دو موتور پرواز کند و بسیار از مسیرها را با هزینه ی کمتر طی کند.

با توقف تولید این مدل از ایرباس 340، منافع زیادی نصیب ایرباس 330 می شود تا بتواند با فروش بیشتر پول بیشتری نصیب ایرباس کند.



ایروسنتر ( Aerocenter.ir ) : شرکت ایرباس امروز جمعه اعلام کرد که با فروش دو فروند ایرباس 340 به یک شرکت هواپیمایی خدماتی در بریتانیا، می خواهد آخرین تحویل نوع برد بالای این هواپیما را انجام دهد.

این دو فروند ایرباس A340-500 آخرین نمونه از هواپیمای چهار موتوره است که از قبل برای شرکت هواپیمایی kingfisher کنار گداشته شده بود.





ایرباس هم اکنون تولید ایرباس 500-340 را متوقف کرده است، هواپیمایی که از سال 1993 قبل از تغییر در موتورها و طراحی اش پا به عرصه ی ظهور نهاد و به رقیب بوئینگ خود یعنی 777 این اجازه را داد که به جای چهار موتور با دو موتور پرواز کند و بسیار از مسیرها را با هزینه ی کمتر طی کند.

با توقف تولید این مدل از ایرباس 340، منافع زیادی نصیب ایرباس 330 می شود تا بتواند با فروش بیشتر پول بیشتری نصیب ایرباس کند.




به دلیل اینکه هر دوی این هواپیماها (a330 و a340) از یک نوع بال بهره می برند، مهندسان راهی پیدا کرده اند که به وسیله طراحی مجدد در قسمتی از بال که دو موتور حذف شده است، عملکرد و پرفورمنس A330 افزایش پیدا کند.

مسئولان ایرباس به این نتیجه رسیده اند که هواپیمای چهار موتوری ای مثل a340 با وجود هواپیماهای دو موتوره با همین کارآیی (بلکه کارآیی بهتر) دیگر صرفه ی اقتصادی برای شرکت های هواپیمایی ندارد و دیگر جایی در صنعت هوانوردی ندارد.
این مسئله را از سفارشات این هواپیما به خوبی می توان تشخیص داد، از این رو مسئولان ایرباس تصمیم گرفتند هواپیمایی که هنوز دو دهه از تولد آن نگذشته و میلیاردها دلار صرف تولید و طراحی آن شده را کنار بگذارند.






نوع مطلب :
برچسب ها :

       نظرات
پنجشنبه 2 آذر 1391
بیتا