تبلیغات
پرواز - کمک های اولیه در پرواز | بخش دوم
 
پرواز
پرواز را به خاطر بسپار,پرنده مردنیست...
درباره وبلاگ


سلام دوستان.اسمم بیتاست و می خوام در آینده ی خیلی نزدیک خلبان بشم.این وب سایت درباره ی پرواز,خلبانی و هواپیماست.امیدوارم خوشتون بیاد و بتونین از مطالبش استفاده کنین.واسم دعا کنین تا موفق بشم.
ممنون که اومدین...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Hi. My name is Bita and I want to become a pilot in the near future. This website is about flights, pilots and planes and etc. I hope you like and use of their contents. Pray for me to be successful.
Thanks to come ...

مدیر وبلاگ : بیتا
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
ایروسنتر ( AEROCENTER.IR ) :مرگ در پرواز

به عنوان یک مهماندار ، اگر مسافر نتواند به درمان کمک های اولیه پاسخ دهد :

شروع CPR ( احیای قلبی ) و ادامه تا زمانی که به پرسنل پزشکی واجد شرایط برسد.

خبر فوت هرگز در نظر مسافر قرار نمیگیرد مگر این که توسط مقامات گفته شود . ارتباط را با کاپیتان ادامه دهید . بعد از فرود ممکن است از شما درخواست شود تا در مورد حادثه گزارشی بنویسید یا با صدای بلند برای مقامات محلی بخوانید . با مسافر تا زمانی که از سوی مقامات ، کاپیتان یا مقامات ایرلاین دستور دهند بمانید . گزارش مهماندار باید کامل باشد.

قوانین تجویز های دارویی

مهماندار فقط باید داروهایی را پیشنهاد دهد که در جعبه کمک های اولیه و کیف مخصوص مهمانداران است . هیچ دارویی نباید به طور مستقیم توسط مهماندار تجویز شود .
اگر مسافری که داروهای خود را به او بدهید یا از داروهایی که در کیت کمک های اولیه همراه مهماندار و یا دستمال ، آب یا هر چیز دیگری ، محترمانه از او بخواهید که داروها را خودش استفاده کند .
در هنگام ارائه دارو از کیف همراه مهماندار همیشه نام دارو را به مسافر بگویید طوری که او تعیین کند که مورد قبول است یا نه .
داروهایی را که برچسب یا نام ندارند تجویز نکنید .
تجویز های زیر پوستی تجویز نکنید .
دارو را برای مسافر ذخیره نکنید . اگر مسافر توصیه می کند که دارویی که به همراه دارد احتیاج به نگهداری در یخچال دارد مقداری یخ را در کیسه ای ریخته و دارو را در آن قرار دهید و در جای خود مسافر بگذارید .
از موارد کوچک دیگر ، حفظ ارتباط با کاپیتان و گزارش لحظه ای تجهیزات مورد استفاده است .
گزارش مهماندار از بی نظمی برای موارد جزیی باید با نظر و اختیار مهماندار نوشته شده باشد .

محتویات گزارش بی نظمی پزشکی مهماندار

هر زمانی کمک های اولیه در پروازی انجام می شود ، گزارش بی نظمی پزشکی مهماندار باید کامل باشد . که همیشه شامل موارد زیر می باشد :
-نام کامل مسافر ، آدرس و شماره تلفن
- نام ها ، نشانی ها ، شماره تلفن ها و اظهارات چند تن از شاهدان ( حد اقل 3 تا در حد امکان )
- سابقه ی پزشکی ، شامل بیشترین اطلاعات در حد امکان
- مشکل چیست؟ ( از حال رفتن ، تنگی نفس ، درد قفسه سینه ، درد شکم و ... )
- زمان اولین بار که مشکل ایجاد شد . اگر قبل از پرواز است ، ساعت ، روز ، هفته یا غیره
- آیا این اتفاق قبلا افتاده است؟ اگر بله چه وقت و کجا؟ هم چنین به تعداد تشنج ها یا حملات و مدت زمان آن توجه داشته باشید . اگر اکسیژن تجویز شده به مدت زمان آن توجه نمایید .
- آیا در این زمان مسافر تحت مراقبت برای بیماری است؟ اگر چنین است ، چه وقت و کجا؟
- آیا در این زمان مسافر تحت مراقبت پزشکی است؟ اگر این طور است ، بدست آوردن نام پزشک ، آدرس و شماره تلفن پزشک.
- آیا اخیرا مسافر داروی خاصی مصرف میکند؟ در صورت استفاده نام دارو ؟
- درمان انجام شده را توضیح دهید .
- جواب مسافر به درمان ؟ با توجه به اظهارات او .
- باید اطلاعات پزشکی درخواست شود ، اطلاعات اولیه به کاپیتان کمک می کند با بخش زمینی ارتباط برقرار کند .


ادامه دارد...




نوع مطلب :
برچسب ها :

       نظرات
پنجشنبه 2 آذر 1391
بیتا